Armband / Strap: | Läder |
Dial Färg: | Beige |
Fallfärg: | Silver |
garanti~~POS=TRUNC: | 2 Years Tillverkare |
Huvud Djup (mm): | 8 |
Huvudets bredd (mm): | 26 |
Huvudform: | Runda |
Huvudhölje: | Rostfritt stål |
Huvudhölje: | Mässing |
Indiglo Night Light: | Ja |
Kön: | Damtoalett |
Lås: | Spänne |
rem Typ: | Rem |
Strap Färg: | Brun |
Timmarkörer: | Arabiska sifferindex |
Typ: | Armbandsur |
Typ: | sporter |
Uppvridning: | Kvarts |
Vattentålighet: | 50m |
Vikt (gram): | 81 |
Visa: | Analog |
Räckvidd: | Expedition |
EAN: | 0753048196333 |
UPC: | 753048196333 |
- ProduktinformationProduktinformation
- återvändandepolitikåtervändandepolitik
- recensioner (2)recensioner (2)
Returer & Byten
Vi är övertygade om att du kommer att bli nöjd med ditt köp. Men i händelse av att du inte är helt nöjd med din beställning erbjuder vi en 30-dagars returpolicy för oanvända varor. För mer information se vår fullständiga returpolicy.
Klicka här för att skriva en recension
2Recensioner
Betygsfördelning baserat på 2 recensioner
Bra!
Bra
ok
Fattig
Fruktansvärd
Desiree
Verifierad ChrisElli Köparen
Recenserade: 20 Oct 2020
Bra!
(5 / 5)
Diese coole Uhr von Times expedition gefiel mir aufgrund des originellen Ziffernblattes ,das,an einen Kompass erinnert. Auch das dunkelbraune Lederarmband mit der orangenen Steppnaht erinnerte mich an die 70iger,also eine echte Retrouhr. Die Größe war für mich auch wichtig,da ich ein Handgelenk von 15,9cm habe. Die Uhr kam sehr rasch und befand sich in einem Originalkarton von Times.SIe war an beiden Seiten des Kartons mit einer Plastiksicherung festgemacht und das Rad zum Einstellen der Zeit auch.Nachdem ich die stylische und sportiv anmutende Uhr dann belebt hatte,legte ich sie an und sie sieht mit ihren 2 ,6 cm endlich gut auf meinem schlanken Handgelenk aus. Sehr natürlich,wie ich es wollte und keine Tellern wie die modernen.Schon 3cm wirken riesig bei mir.Die Uhr an sich hat auch nur 2,0cm und man kann sie dennoch gut ablesen,auch wenn sie weiter entfernt ist Das Highlight Im Dunkeln kann man sie durch Druck auf das Rädchen beleuchten mit einem für die Augen angenehmen blaugrünem Licht .So kann man auch im Winter morgens auf dem Weg zur Uni die Zeit lesen und wer mag auch nachts. Sie geht sekundrngenau. Nachts lege ich sie in eine Hülle und wenn ich sie mal nicht trage,was schwerfällt, dann ziehe ich das Rädchen ganz nach außen,damit die Batterie möglichst lange hält.
SLee
Verifierad ChrisElli Köparen
Recenserade: 3 Apr 2017
Bra!
(5 / 5)
love this watch. its a classic and its reliable.
first got it probably about 20 years ago and this was the first time i had to replace it. the indiglo is SO handy. only disappointment was that my first "expedition" watch had the date on it as well and this one does not.
first got it probably about 20 years ago and this was the first time i had to replace it. the indiglo is SO handy. only disappointment was that my first "expedition" watch had the date on it as well and this one does not.
Feefoomdömen för T41181
Visar 5 av 2016 Kommentarer. Klicka här för att läsa mer.
Datum | Göra | kund Kommentar |
---|---|---|
22 January 2024 | ++ | Service rating : Supernöjd med klockan och snabb service. Product : Mycket fin klocka. Kom snabbt. Mycket nöjd! |
2 January 2024 | Snabb leverans trots utland | |
5 March 2023 | + | Service rating : Bra priser, fina klockor. Product : Klockan var jättefin men batteriet var **** så var tvungen att börja med att byta batteri. |
28 December 2022 | Ingen vara leverad. Fast i tullen i sex veckor hittills. Dåligt bemötande från kundtjänst. | |
18 July 2021 | ++ | Service rating : Mindre bra att efter ha angett mottagarland inte varna för tillkommande kostnader för import till Sverige, tull + moms. Samt att jag efter 16 dagar ännu inte har fått min digitala klocka. Product : Betyget är min förhoppning eftersom jag inte kan kommentera något som jag... |